Název provozovny: Svět FitZone
Adresa: Schweitzerova 798/99a, 783 16 Olomouc
Provozovatel: Fit Zone s.r.o., Dolany 487, 783 16 Dolany, IČ: 28647734,
C 45174 vedená u Krajského soudu v Ostravě (dále jen
provozovatel)Provozní doba: aktuální provozní doba je umístěna na
dveřích u hlavního vstupu
Odpovědná osoba: Mgr. Tomáš Hýna (manažer centra)
Tento provozní řád upravuje vzájemné vztahy mezi provozovatelem
sportovního centra Svět FitZone (dále také jen „centrum“), a jeho
klienty.
Klientem centra se pro účely tohoto provozního řádu rozumí fyzická
osoba, které byl na základě uhrazeného vstupného dle aktuálního ceníku
umožněn vstup do centra (dále také jen „klient“).
Službami poskytovanými centrem se rozumí poskytování prostorů a zařízení
centra ke cvičení, organizování různých druhů cvičení a jiných
sportovních aktivit, včetně zajištění instruktorů pro tyto aktivity a
poskytování dalších placených služeb (např. hlídání dětí, předporodní
kurzy) dle nabídky centra.
Každý klient je povinen se seznámit s Provozním řádem centra, který je k
dispozici na recepci centra a vyvěšen na webových stránkách a řídit se
tímto provozním řádem a pokyny instruktorů či jiných osob poskytujících
služby klientům centra (personálu) – zejména pokyny týkající se
bezpečnosti a dodržování požárních a bezpečnostních předpisů. Provozní
řád dětského koutku je uveden zvlášť a k dispozici v dětském koutku i na
webových stránkách.
Během provozu centra je přítomný personál, který má náležité odborné
vzdělání nebo rekvalifikační kurz, který ho opravňuje k poskytování
služeb nabízených centrem, a který je v případě potřeby připraven
poskytnout první pomoc nebo přivolat záchrannou službu a má přístup k
lékárničce, ve které jsou nezbytné přípravky k ošetření a desinfekci
drobných poranění kůže, kapilárních poranění, atd.
Každý klient je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav, cvičení se
účastní na vlastní nebezpečí. Každý klient si musí být vědom svého
aktuálního zdravotního stavu a tomu přizpůsobit intenzitu a délku
cvičení. Před první návštěvou centra doporučujeme klientům konzultovat
vhodnost cvičení pro jejich zdravotní stav se svým lékařem. Osoby se
zdravotními obtížemi (onemocnění oběhové soustavy – srdce, cévy krevní
tlak, onemocnění pohybového aparátu, diabetes, atd.) musí před návštěvou
centra konzultovat svůj zdravotní stav se svým lékařem, který určí
případná omezení. Klient, který musí dodržovat zvláštní pohybový režim –
omezení, o tom musí pokaždé informovat personál a následně respektovat
jeho pokyny. V případě, že klient zjistí, že jeho zdravotní stav
neumožňuje využívání služeb centra, nebo takovéto pokračování by mohlo
ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen tuto skutečnost okamžitě oznámit
personálu a ihned ukončit využívání služeb či ostatní sportovní
aktivity. Provozovatel není odpovědný za jakékoli škody na zdraví či
majetku, které mohou klientovi vzniknout v důsledku nedodržení tohoto
postupu či pokynů personálu provozovatele. Provozovatel není dále
zodpovědný za jakékoli škody na zdraví či majetku, které si klient
způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti či přeceněním své kondice.
V případě jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit provozovateli.
Každý klient je povinen používat sportovní oděv, být přezutý do čisté
sportovní obuvi a při samotném cvičení používat vlastní čistý ručník.
Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) jsou určeny výhradně
šatní skříňky. Klient je zodpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní
skříňky. Nebude-li skříňka uzamčena, neodpovídá provozovatel za škodu na
věcech v ní odložených. Klient je povinen při odchodu z šatny šatní
skříňku vyprázdnit a nechat odemčenou. Klient je povinen řádně opatrovat
klíč od šatní skříňky, odpovídá za škodu, která vznikne provozovateli
ztrátou klíče, jeho poškozením nebo zneužitím. V případě ztráty či
poškození je klient povinen uhradit částku 200,- Kč jako náklady za
výměnu zámku. Peníze v hodnotě nad 1000,- Kč a další cennosti nesmí být
ponechány v šatních skříňkách a musí být uloženy na recepci.
Provozovatel neodpovídá za peníze a další cennosti neuložené uvedeným
způsobem.
Provozovatel vede evidenci klientů, obsahující jejich osobní údaje.
Provozovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji klientů v souladu se
zákonem č. 101/2000 Sb (zákon o ochraně osobních údajů).
V případě zjištění jakéhokoli poškození přístroje nebo cvičebních
pomůcek je povinností každého klienta uvedenou skutečnost oznámit
personálu, který provede patřičná opatření.
Prostory a vybavení centra jsou zajištěny v takovém stavu, aby se daly
snadno čistit a v případě potřeby snadno dezinfikovat a udržovat je v
takovém stavu, aby nedošlo k ohrožení zdraví osob a úrovni poskytovaných
služeb. Jednou denně kromě víkendu se všechny prostory centra, šaten, a
sprch umyjí teplou vodou, obsahující čistící prostředek. Personál centra
je povinen během dne utírat cvičební stroje a nářadí vodou s
dezinfekčním roztokem a zařízení recepce teplou vodou s čistícím
prostředkem.
V centru platí přísný zákaz kouření, konzumace alkoholických nápojů,
omamných látek apod. Do všech prostor centra je zakázán vstup osobám v
podnapilém stavu, pod vlivem návykových, omamných nebo psychotropních
látek, ve špinavém nebo zjevně nevhodném oblečení. V těchto případech je
personál provozovatele oprávněn kdykoli vyzvat tyto osoby, aby centrum
opustily. Pokud tak neučiní, mohou být z centra bez náhrady vyvedeny. Do
centra platí zákaz vstupu zvířatům. Ceny jednotlivých služeb a druhů
nabízeného zboží jsou stanoveny samostatným ceníkem, který vydává
provozovatel. Jednotlivé položky za služby a zboží lze ze strany
provozovatele upravovat. Ceník upravuje dobu platnosti zakoupených
vstupů – permanentek, depositu i členství. Po uplynutí platnosti vstupů
jejich nevyčerpaná hodnota propadá ve prospěch centra. Za již zakoupené
služby se peníze nevrací. Pokud nedojde k čerpání služby, může
provozovatel na odůvodněnou žádost klienta centra složenou částku
klientovi vrátit, nejpozději však jeden týden (5 pracovních dní) od
zakoupení služby. Vyhrazuje si právo po klientovi žádat náhradu za již
vynaložené úsilí ve výši 20% z ceny zakoupené služby.
Rezervace na hodiny jsou závazné a je možné je měnit/rušit nejpozději 6
hodin před začátkem hodiny. V případě, že se klient na zarezervovaný
termín nedostaví, odečítá se mu automaticky vstup z permanentky nebo
depositu nebo je povinen zaplatit částku odpovídající hodnotě vstupu.
Provozovatel je oprávněn tento provozní řád kdykoli změnit, provozní řád
či jeho změny nabývají účinností dnem zveřejnění v prostorách centra.
Tento provozní řád je platný a účinný ode dne 14. 3. 2016.